Första lediga dagen av 4 (y)

Vaknade relativt tidigt, halv 10!

Jag kände mig inte spc pigg på att göra mig iordning så på med ett par jeanstights, en t-shirt och direkt ner till soffan! :p
Kollade på någon film med pappa, något med The Titans :p Den var inte spc bra (a) Jag kollade inte hur det slutade men jag antar att han dog (a)

Sedan kom Fanny och vi har bara kollat på tv hela eftermiddagen typ :)

Jag har mått skit idag! Jag vaknade med världens halsont+förskylning och har haft ont i halsen o i huvuvdet hela dagen :s Och så är jag hes -.- Varje gång jag blir förskyld så får jag så sjukt ont i halsen och så blir jag hes och ibland tappar jag rösten :s


Vecka 9
Måndag;
Träna flowing
Tisdag; Skolan - musikalträning+film, träna core
Onsdag; Ledig förmiddagen, konsert, träna ?
Torsdag; Ledig! Typ sjuk :s Vara med Fanny!

Fredag; Ledig! Till Helsingborg!
Lördag; Grattis mamma!<3
Söndag; Plugga franska+kemi ?+engelska

Imon bär det av till Helsingborg! :) Ska försöka hitta skolavlutsningsklänning+skor och lite annat smått o gott :) Vi drar nog över till Danmark också, jag älskar att åka färja över till Danmark varesig det är från Varberg till Grenå som tar 4 timmar, från Göteborg till Skagen som tar 3 tim eller från Helsingborg till Helsingör som tar 20 min x'D Tycker om att gå runt och kolla i affärerna, kolla på vattnet och sitta och dricka cola :) + det är det enda "färdmedlet" som jag kan åka utan att må illa ;D (det brukar ju vara med båt man blir mest illamående men inte mig! Jag mår tillochmed illa av tåg x'D)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0