Min statistik!

Jag fick en fråga från "Anonym" om jag inte kunde lägga ut min statistik!

Jag vet att man kan lägga ut den på bloggen men vet inte hur man gick, seda kan jag inte print screena på min dator så jag får helt enkelt berätta :)

Just nu har jag runt 40-50 unika besökare varje dag men det varierar också runt 20 ibland, för ett par dagar sedan slog jag rekord med 69 :)
I början hade jag kanske 10 per dag så det har blivit bättre, jag undrar hur alla hittar till min blogg... :)
Det är ju inte jättemånga besökare men ändå ;)


Okej, nu var jag lite dum :p

Jag bestämde mig för 1 min sedan att jag ska klara att hitta printscreen-knappen! Och så gör jag det såklart :P Så jag ska aldelles strax lägga ut min statistik ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Emma!

Hur ser ditt hår uut när det inte är plattat? Asså, hur är ditt hår när det är naturligt, utan några produkter och sånt i? :)

2010-05-06 @ 18:46:22

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0