Pluggar so och franska nu!

Ingen bra uppdatering alls, inte!

Men det har varit ganska mkt nu :/ Har pluggat en hel del -.-
Nu sitter jag tex med min so som jag har väldigt mkt kvar på som ska in nästa måndag :s Sedan har jag prov på torsdag i franska :O Så där är det också mkt, nästa måndag har jag kemi-prov... -.- Klarade nästan inte förra provet så måste plugga sjuktmkt nu :o

Min försylning är dock lite bättre nu tkr jag :) Den var hemskast fre-sön och igår var den inte heller kul :s Har varit hes idag och haft ont i halsen men själva försylningen är faktiskt bättre (y) Hoppas att jag mår bättre imon så jag kan träna ;) Men det är jag säkert! :D

Skolan idag då!
Hände väl inget spc? Var inte med på idrotten men jag alice o linn (som inte heller var med) hade ändå lektion :p
Jag: Räknade ihop alla poäng i softball-matcherna = Matte! (väntar bara på ett mvg :p Mkt avancerad matte var det ;))
Alice: lyssnade på musik = Musik!
Linn:
Sov ;p = Avslappning = hälsa = idrott
Duktig var jag allt som kom fram till allt detta tkr jag allt ;)
Inget mer tror jag? :s Nej men imon väntar mer plugg -.- och kanske träning :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0