Slapp tisdag :p

Det har varit en slapp tisdag ;p

Jag o Fanny åkte till skolan där vi hade musikal-träning hela förmiddagen (a) Lärde mig hela Thriller-dansen ;) Sjuktbra blir det (y)
Vi började också med Hound dog-dansen och tränade på Don´t stop me now :)

Vid kvart i 6 ska jag cykla till Tamara och sedan ska vi tillsammans med Fanny o Alice ner till friskvågen och träna core :)

Imon blire sjuktslappt! (y)
Vi har typ Almers hjälper (vi samlar ihop pengar till en skola i Afganistan :p (ingen aning om hur det stavas x'D)) och så har vi hela förmiddagen ledigt för att samla ihop pengar till skolan (y) Så jag börjar halv 1 (a) Klockan 1 blire musikal (y) Så behöver typ inte göra något imon förutom att damma hela huset men ändå :p

Idag är jag glad :)<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0