16 tecken på att vintern är här!

15 tecken på att vintern är här!

det är typ -300 grader ute!!

♥ vinterjackan har åkt på

♥ det snöar

♥ det blir bara mörkare och mörkare på eftermiddagarna

♥ alla är ganska trötta och hängiga i skolan

♥ jag är förskyld typ hela tiden -.-

♥ tamara blänger på mig när jag har glömt ta med mig
tjocktröja till skolan och säger: du vet att du kommer frysa...

man märker att de tunna och fina höstvantarna med leopard-
tryck är för alldeles för tunna, på med tjocka stickade istället! (y)

♥ mysfaktorn är på 100!

♥ man kan riktigt föreställa sig hur julstjärnan kommer att
se ut i fönstret

♥ man kan inte gå en dag utan att tänka på att snart är
det jul

♥ höstlovet har gått, första dagen i skolan tänker man: det
är ju ändå snart jullov!

mina händer är kallare än vanligt!

♥ man går runt och fryser inne även fast att man har
skruvat upp elementen på högsta tempratur!

♥ man tänker: snart fyller ju Rebecca år! :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0