17 november och..

...jag kommer inte på någon rolig titel!

Jag vet att jag typ suger på att uppdatera nu för tiden, men när jag kommer hem från skolan så ramlar jag i säng och somnar eller så pluggar jag typ.. jag vet, mitt liv är patetisk men det är typ inget att göra åt..

Lång dag idag, en franskalektion som är inställd är aldrig fel (y) så det blev istället massa kort, prat och serbien och lite sov-time för mig och tamara (a) Sista lektionen kan jag allvarligt säga att alla såg ut som om de skulle dö, typ tre somnade xD Sedan satt jag o tamara och pratade massa och höll på bara för att inte somna!
Fick tillbaka italienska läxförhöret (13/13 rätt) och Naturkunskas-grejen (VG för mig o tamara, det bästa man kunde ha.. (y))
Nu ska jag snart sätta mig med naturkunskapen, läxförhör imon men jag kommer ändå inte att förstå när jag är såhär trött som nu så lika bra att skjuta upp det lite granna (a)


Charmig flicka som njuter av att hon inte har franska idag!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0