Chokladmuffins ♥

Chokladmuffinsen står i ugnen och bakas (y)

Fick tillbaka min engelska-"personal-narative" idag och min svenska (MVG- och VGnästan MVG ;D) och det blev jag nöjd över (y) Bara naturkunskapen kvar och jag & tamara har tippat G+ :p hoppas på bättre men jag tror inte det blev så himla superduperbra :p
Nu sitter jag och drogar älsklingslåten, Just the way you are♥ Tänk om en kille hade sjungt den för en, det hade absolut inte spelat någon roll ifall han sjung sämre än mig (och då sjunger man relativt dåligt..)
Ska sätta mig med historian efter Top model, jag älskar top model och kollar på det varje måndag-torsdag klockan 3 (ifall jag inte slutar 4 :p), historiaprov på torsdag -.-


Hahahahahahahah! xD
Hittade den här bilden på pappas dator nu xD
Jag är säkert 12-13 år där och marsvinet hette Guldlock :p Det var nog det snällaste
marsvinet som någonsin har funnits, hon var cplugn och bet aldrig någon :o
Hon och lillasysters marsvin, Molly var nog ändå dom fetaste marsvinen som
någonsin har funnitsockså xD Vi köpte verkligen fin sallad till dom, inte vanligt
salladshuvud utan fin babyspenat och sånt & gav dom jättestora portioner xD Ändå
levde Molly i typ 6 år och Gudlock i nästan 7 år ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0