Lördag = Dagen då jag ska fatta matten!

Igår kväll var jag hos Elin&Tamara!

Först tjejmiddag och sedan fest!
Det var ganska roligt men jag mådde inte spc bra, mensvärk på fest är inget roligt.. Så jag sprang runt lite i början men senare så parkerade jag mig i soffan och pratade bara lite med folk :) Jag Tamara Elsa och Linn sprang ut för att möta Tamaras kompis, det blev väldigt kallt i bara linne så lite gymnastik blev det (a)
Jag skulle egentligen ha sovit där men jag orkade verkligen inte vänta på att få sova när alla gått hem (sedan hade det spytts lite också så jag blev lite osäker...) så jag åkte hem vid 2-tiden (y) Somnade vid halv 3 och vaknade idag igen lite senare än jag egentligen skulle (a)
Jag åkte till farmor&farfar för julförberedelser och nu sitter jag här och kollar iphoneskal :) Är fortfarande osäker på vilket jag ska beställa men det blir ett i veckan iaf tror jag.
Nu ska jag gå och sätta mig om en stund och räkna lite matte, stort matteprov på tisdag om algebra och det provet jag fick ig på förra gången så det får nog bli att fatta lite den här gången..

Världen bästa tjejor♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0