Onsdag 10-11-10

Vaknade lite halvt död...

Asså allvarligt, jag har nog aldrig sett så ful ut som jag gjorde i morse! :o ska inte gå in på detaljer men ni kan ju föreställa er..
Skolan 08.20-15.50 -.- Sjukt seg dag asså, imon går vi bara till tre men ändå :p Har historiaprov imon, min och elins plan för att slippa göra det verkar inte funka något vidare för mig iaf (att gå i bara linne till willys i typ minusgrader :s) så.. Men vi gick iaf igenom alla frågor som kommer på provet imon så beredd är man alltid ;)
Efter skolan kom jag hem vid strax efter fyra, gjorde mina två läxor tills imon och skulle sedan plugga lite vid halv 6 men hamnade på något sätt i sängen och somnade i en och en halv timme.. Vaknar av att lillasyster stormar in i rummet med telefonen i handen:
"Det är Hanna!"
Åhjust det ja! Jag skulle till Hannas jobb idag och typ hålla henne sällskap i någon timme :p
Min mamma kom hem innan också! :D Hon har varit i London sen i söndags, en liten present fick jag :) Ett svart iphone-skal i silikon (y) Väldigt bra! :D


Imon ska jag egentligen till stan med ett par kompisar men tror inte jag hinner det.. har inte börjat med engelskan som ska in på fredag så får nog göra det då (a)
Så på kvällen ska jag vara med Fanny! (y)


Ett sånt här var det! (y) Lite bas som säkert blir väldigt bra :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0