Promenerade till skolan.. elr..

Idag tog jag och Elin en promenad till skolan, vi gick utanför området, ringde min mamma som fick köra dit oss och sedan gick vi in (a)

Iskolan hände typ ingenting, jag och elin gick till willys för andra dagen i rad (vi har ätit i matsalen en gång denna veckan) och köpte baguette :) sedan satt vi i ett grupprum en stund och åt o kollade sms med ett par andra i typ fyrtio minuter innan den tredje lektionen började.
Vi slutade faktiskt 10 min tidigare än vanligt och då gick jag o elin heeeeela vägen hem till mig x)
Nu ska jag till stan och förhoppningsvis köpa nya UGGS eftersom mina gamla gör skitont att gå i och att min rosa tyg/vårskor är aldelles för kalla! :s

Ikväll ska jag o Fanny baka den första mjuka pepparkakan för iår! (y)


Älskar Elins min xD<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0