Sovmorgon imon (y)

Ingen italienska imorgon så det blir sovmorgon (y)

Eller sovmorgon och sovmorgon, ska upp halv åtta men en halvtimme längre att sova är alltid en halvtimme! :)
Just nu ligger jag i min säng och sliter snart av mig täcket. Hur varmt i mitt rum som helst! :'o Har skruvat upp elementet på högsta för det var så fruktansvärt kallt imorse så nu håller jag på att dö! Mitt huvud dunkar sönder och mitt fönster går inte att få upp för det har typ frusit fast? :o (min cykel var helt cp innan också! Hela hjulen asså dom där stålpinnarna nivet hade fått små istappar på sig :s HELT SICK ASSÅ!) Så nu ska jag sätta på OC, tända lite ljus och slita upp mitt fönster och nara njuta för imon blir det snoooooozing x10000! Bara så nivet:
JAG ÄLSKAR ATT SNOOZA! :D


Snöigt är det ute nu.. ja, det har ju snöat hela dagen så.. (a)

PS.
Zlatan gjorde mål innan! ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0