Språkresa eller vanlig resa..

Jag har iaf en stor lust till att åka iväg!

Men det blir ju inte på ett tag..
Jag var ju i Grekland i somras och nästa sommar blir det förhoppningsvist (ifall jag hittar ngn som vill ha mig :o) att sommarjobba så det blir ingen resa på ett tag skulle jag tro.. Men jag har verkligen världens lust till att åka utomlands! :D
Tänk att åka typ på språkresa till frankrike eller malta, hur roligt skulle inte det vara? Eller bara åka på vanlig semester till typ italien eller thailand? Asså jag är så sjuuuuuukt sugen på att åka iväg.. Men har no moneys asså :/ Måste betala mobilen också och sen har jag ju bara studiebidrag och lite till pengar att leva på (+sparkonto)..


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0