Besviken så in i...

Ska börja plugga franska alldeles strax men inte än ;p

Besvikelse måste vara den hemskaste känslan som finns :o
Jag hatar när man gått och väntat på något (vilket jag hatar att göra eftersom mitt tålamod är såååå sjuuuukt dåååååliiiiiigt) och sedan så bara.. nehe, skit i det du! Då blir man bara liksom;.... va ?
Usch... Om ni undrar så är jag besviken för att cdon inte skickat hem min film, hahhaa xD Har gått och tänkt på det typ hela dagen :p Jaja..

Jag ska snart sätta mig och kolla i lillasysters skolkatalog, min kommer väl inte än på ett tag... -.-
Skolkatalogen är en av de få ljuspunkterna i skolan tkr jag, jag älskar att bara sitta och kolla i den och säga: Nemen henne känner ju jag! eller något liknande :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0