Britney Spears in my

När jag var typ 6 år så började jag verkligen att dyrka Britney Spears typ :p
Hon var min största idol och jag ville verkligen vara Britney!
Jag och Fanny satt och sjung Oops I did it again på kareoke typ hela tiden (när vi inte sjung Yellow sumerine eller Never let it go :p) Haha jag kommer ihåg att jag var så avundsjuk på min kusin som hade typ alla hennes skivor och som kunde verkligen varenda dans till Britneys låtar :'o
Så här kommer min lilla "hyllning" till Britney Spears och mina favoritlåtar genom tiderna med henne :) 

Andra låten jag lärde mig (a)


ALRA FÖRSTA låten jag lärde mig :p



Haha, jag tyckte hon var så cool här xD


Jag och Fanny kunde sitta och titta på Crossroads typ tre ggr
i rad xD Så tittade vi på extra materialet och sjung
med i denna här låten ;)



Den här dansade jag, Fanny och Alice på vår MTV-dans som vi slutade
i efter ett par lördagar (a) Fett bra var vi asså ;)



Absoluta bästa Britney-låten enligt mig! :D


En av de bästa musikvideosarna :)


Denna låten är väldigt bra faktiskt tkr jag :)



Älskar typ rytmen eller vad ska man säga? xD



Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0