deprimerad..

Usch!
Jag känner att min blogg har blivit lite av en deppblogg men nejdå ;) Måste bara klaga liiiiiiite till!
Skitsur för en sak men det är ingen big deal så skit samma :p Sedan sitter jag och har lite smått ångest för mitt äckliga hår -.- Gult har det blivit redan, jag färgade det ju ändå för 2,5 veckor sedan :s

Men nu ska vi inte klaga, nu ska vi vara glada! :) Jag har skrivit klart svenskan! :D Fettball är jag ;) Nu ska jag kanske, ifall jag orkar, sätta mig och kolla lite på Kungarna av Tylösand :) Kan inget annat än att tycka det är riktigt kul ;p

Visar imon vad jag köpte ikväll också ;)

Nightynighty, sleep tight♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0