höst..

Höst är något som verkligen kan göra mig deprimerad.. :p
Jag kan verkligen må dåligt av den hårda blåsten, de kalla vindarna, det blöta regnet (regn är torrt ?) och de nakna träden..

Träden har verkligen tappat sjukt mkt löv på en vecka :'o Jag tog ett kort på träden utanför mitt fönster för några dagar sedan, sedan tog jag ett till i helgen och herrejäklar vilken skillnad! :o Har inte min mobil här uppe och är för trött för att hämta den så jag kan inte visa nu menmen..

Italienskaprovet gick faktiskt ganska bra, jag var lite sämst på hur uttalningsreglerna o paranteserna men det gick nog ändå ganska bra :) Sedan fick jag G+ på mitt naturkunskapsprov också, det var ju najs (y) Inte för att G+ är så jättebra men jag suger på naturkunskap så nöjd blev jag ändå att jag klarade det med ett plus i kanten ;)

Naley.jpg Naley image by edward-love18 
Fin bild :) Bara för att jag är lite addicted av One tree hill :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0