shit vilken dag..

en overkligt jobbig dag blev det..

Vaknade av ett sms från Tamara, kollade snabbt på klockan.. 07.39! "Oh shit!" Tänkte jag då. "Jag ska vara hos Tamara om tio min!" Så fick jag ett sms av henne: Jag tror vi börjar klockan 8 så kom hit snart..
Jag verkligen hoppade upp ur sängen, drog med maskaran ett par ggr och på med kläder som jag inte hann tänka igenom och upp med mitt jobbiga hår i en svans..
Så jag har gått runt i skolan idag och sätt ut som ett mongo, menmen det kommer nog fler sådana dagar så.. jaja (a)

Ikväll spelar min älskade, svårt lag dom möter men inget är omöjligt, Zlatan kan allt duvet ;)


Nu ska jag sätta mig och räkna lite matte (prov imon), skriva ut min italienska (tills imon), träna franska-glosor (läxa tills imon) och plugga samhällskunskap (prov på torsdag) och strökolla på mitt loverprogram, Halv 8 hos mig!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0