Sur, nej irriterad, nej ARG!

Jag är så fruuuuuuktansvärt arg just nu!
Varför? Jo för jag kommer aldrig hitta en mobil jag vill ha! :o Jag har nu börjat inse att iphone är lite för dyr för mig (a) och imon ska jag lämna tillbaka fannys mobil som är så gullig som har lånat ut den till mig :) Now it's back to the uglyphone -.- Men gissa om jag ska pimpa den! :D Just wait and se! ;)

Sitter och försöker skriva klart min svenskaberättelse vilket inte går bra :s Hoppas vi får morgondagens lektion på oss, annars vet jag inte vad jag gör :s Den blir fruktansvärt dålig iaf, har typ börjat om från början nu och typ bytat handling? xD Nae, måste sätta mig med den nu! :p


Åhh jag vill vara brun igen! :( Ni förstår inte hur blek jag är nu för tiden -.-


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0