uuuusch så försyld!

Vaknade av hostattacker inatt :s Inte mysigt asså..

Så imorse vaknade jag med halsont, världens täpptaste (jag vet, svenska-MVG-barn) näsa och med en hes röst :s Tryckte i mig ibumentin, nässpray och läkerol ;) Sedan bort till skolan!
Italienska (fick inte göra min redovisning :'o), Naturkunskap (ska göra massa imon och helgen), Matte (inga kommentarer till det provet -.-..), Franska (uush vad jag suger på franska :s 13,5/20 p på läxförhöret x'D) och sist Historia..
Kom hem vid tjugo över 4, hamnade framför Project Runway och sedan fastnade jag vid datorn (a) Nu är klockan halv 6 och jag lyssnar på massa musik och har inte börjat med mitt samhällskunskaps-plugg :s så det får jag göra nu ;)


I'm ridin' solo..


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0