Varm dusch = (y)

Var tvungen att värma mig med en dusch, det gjorde faktiskt susen (y)

Känner mig bättre i magen, huvudvärk har jag inte haft idag men febern kommer och går hela tiden :/ I en sekunden är jag skitvarm och då kavlar jag upp min mjukisbyxor, tre sekunder senare fryser jag ihjäl och då är det duntäcket som gäller (y)
Ikväll ska jag iaf tvinga i mig så mycket kinamat jag kan få i mig, oxfilé i jordnötssås med ris (y) Så otroligt gott är det! Förra gången jag åt kinamat så testade jag detta, då satt jag och min pappa och åt i en timme x'D Vi gjorde verkligen allt för att få plats med så mycket som möjligt i våra magar ;p

Såhär såg det ut igår..


...och såhär såg det ut idag


Snön försvann ganska snabbt ändå ;p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0