Fredag and we gilla't (y)

Gissa vad Elin hittade idag!?
Min jäkla cykel! Hur grymt är inte det!? :D

Det fula var att den stod mittemot där den stals ifrån för exakt en vecka sedan :p Visst, den är inte helt hel kanske men inte så farligt iaf :) Vi lyckades tillslut få hem båda cyklarna :)

Idag började vi vid halv 10 nere på kåsa, där började vi med att lyssna på vår historialärare som snackade om massa historia om Varberg men där sjöng jag o Elin mest (a)
Sedan, i våra grupper, så gjorde vi krabbelurer med med våra stormkök! Det var faktiskt ganska roligt när Anton o Pontus ville ösa på massa smör i stekpanna och jag, Jennifer och Linnea sitter brevid och bara skriker neeeeeeeej! Men dom var lite för söta för min del, utan allt socker på så hade det nog blivit bättre :) Sedan var det en geting också som terroriserade oss men den dödade Anton tillslut när han tröttnade på den, hans dränkte den i smeten :p Stackars lilla geting..
Efter vi var klara så hade vi typ 2 tim håltimme så jag, Tamara och Elin stack till Expresso house där vi åt (mumma!) Jag och Tamara åt våran älskade Hallon- och Rabarberpaj medans Elin åt en SJUKT god grillade macka med kyckling och mozzarela :)
Enda riktiga lektionen idag var franska där det var lite flumm, mycket skratt pga Elins fråga och vi trodde att skogen på bilden var massa blommor :p Men till vårt försvar så finns det inte så stora sjöar och det såg faktiskt ut som blommor (a)

Nu sitter jag här och försöker att absolut inte klia på mitt förbeeeeeeeeenade myggbett jag har på benet -.- Fett stort är det! :'o
Snart ska jag också börja lägga in filmer och bilder från min gamla dator som nu är pappas till min nya :) Så det r najs (y) Ikväll händer inget spc, ska försöka fundera hur jag gör med nollninge på fredag och sedan spelar Zlatan:)<3


Vacker<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0