måndagspigg? Nja...

Kanske inte spc men mkt piggare än i morse! :'o
Ni skulle sätt mig! (elr nej det var bra att ni inte såg mig, ni hade inte klarat av att träffa mig utan att se den hemska sanningen framför er.. tacka vetja gud för smink och plattång!!)

Men nu ska jag inte vara så ytlig och sitta och tjata om massa smink o grejer, jag ska prata om hur arg jag är på mig själv istället! -.-
Jag märkte i lördags att jag hade glömt min samhällskunskap i skolan. Jaja täntke jag, då får jag väl göra den på måndag istället och vad tror ni jag gör idag om inte GLÖMMER HELA BOKEN!? Så nu måste jag sitta och leta upp massa fakta om tre partier (kanske 2 (a)) och skriva ner dom -.-
Jaja, får väl göra det tillsammans med massa andra läxor medans jag kollar på Sex and the City och Kungarna av Tylösand för ikväll belönar jag mig att jag varit så nyttig och duktig i helgen med äppelpaj x'D Haha, så är min belöning :p


Har någon sett Kungarna av Tylösand? Vare något bra? :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0