Min/pappas dator är tillbaka

Jag har inte bara slagit rekord i att vara klantig med min mobil, jag har nu slagit rekord i att ha mycket virus på datorn!

När pappa kom ner där idag och skulle hämta den sa han som hade fixat datorn såhär;
- att det var det värsta han har sett
- att det har tagit en vecka att fixa den
- han har suttit framför datorn i sammanlagt 15 tim
- han trodde att han var klar flera ggr men så poppade det upp en hel del skit igen
- att det låg virus i registret
- att hela anti-virus-programmet var infekterat av virus

Det där var ganska bra anledningar till att jag borde få pris för att ha haft mest virus på min dator va? :p



Nu ska jag kolla efter en extern hårddisk, det har jag och pappa kommit fram till att jag behöver! Min dator är helt överfull, det sa även han på pc-dator, så jag får lägga över lite ;)
Jag har hittat en jättefin roooooosa! :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0