Nollningen

Nollning igår!

Det var faktiskt ganska kul :)
Vi började med att dela upp oss i lag (jag, tamara, elin och emma och sedan kom pontus och felix också) och sedan skulle vi göra massa saker i stan som vi fick poäng för, vi tog kort med massa, felix och pontus badade, jag o tamara skrev en fin dikt, pontus åt tre råa ägg, felix köpte en pizza till tvåorna mm. Jag tror faktiskt att vi vann ;)
Sedan så lekte vi en massa lekar och sedan gjorde vi inget mer spc, hände lite saker under kvällen men mest var det chill med lite prat och sånt :)

Vi kom hem ganska tidigt, strax efter elva så vi satt oss ute med fanny o alice och deras estet-kompisar, sen kom också kalle o olle. Jag o Tamara gick in vid 12, satte oss vid datorn och sedan somnade vi vid 2-tiden (y)

Idag ska jag inte göra något spc, får göra lite läxor och sedan ska jag ta det lugnt bara ;)

Glöm att ni får en bild av mig just nu!! x'D


OBS!
Myggbetts-ställning
Tamara:
36 på båda benen
Rebecca: 4 på båda benen x'D MEN jag har flera i hårfästet och i håret så jag tycker det står lika ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Anonym

Estet kompisar?

2010-09-14 @ 14:42:18
Postat av: rebecca :)

jaa, från fannys klass :)

2010-09-14 @ 14:58:20
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0