Slutade 10 i 4 idag -.-

En mycket lång dag idag med italienska, naturkunskap, matte, franska och historiska, inte den slöasde dagen precis :s

Idag har jag träningsvärk och jobbiga myggbett på benen :s Jag o Tamara har börjat springa/jogga/promenera så idag har jag ont i rumpan :s Sedan fick jag 5 myggbett igår också, ett har blivit jättestort! Asså, verkligen sjukt stort då asså, jag får inte några vanliga myggbett, jag får verkligen mastodont myggbett :'o

Idag orkar jag inte göra något, pappa kommer snart hem med min gamla dator som nu är hans (han tyckte inte det räckte med två, han måste ha tre -.-) så jag får väl bara hoppas att det finns något kvar men det ska det egentligen inte göra :// men hoppas hoppas (y)


Första September Tvåtusentio, dagen då barnen började sälja
jultidningar igen :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0