TORSDAG

Ligger i min säng och fryser medans jag gör franskan+engelska och är nervös inför morgondagen (a)

Nollning imon, har fått veta lite vad SPC gjorde som hade sin nollning igår och det var lite halvt läskigt (a) massor av dom sakerna vill jag inte göra :p Allvarligt talat, jag kommer inte kunna dricka vodka och jag vill inte ta av mig mina kläder! :'o Så lite nervös är jag (a)

Ikväll ska jag (förhoppningsvis) vara med Fanny, hon visste inte om hon kunde men she better! ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: angeliica

följ gärna min blogg :)

jag följer din med :D

skit snygg blogg design! :)

kram Angelicalövdahl!

2010-09-09 @ 17:45:40
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0