02.24

Nu är klockan ganska mycket men jag är jättepigg!

Gick ut med mina två bästa kompiar efter att vi kollat på The dark knight och ätit jordgubbar (OMFG vad gott det var!!!) med glass och vipad grädde+vanlig grädde :)
Skittaggad var jag, mamma sa att det var 10 grader ute och det ju practical sommar ju, men efter fem minuter så insåg jag att 10 grader på västkusten i april med en himlans massa blåst inte är så skönt jag det låter..
Träffade iaf 4 små pojkar som vi satt o pratade med ett tag, stack sedan hem till mig och kollade på It's a boy/girl thing (LOVE IT) och bara var allmänt trötta..

Så nu ligger jag här, i min ensamhet.. Känner mig sjukt ensam, förstår inte varför! Får la ta och sova snart kanske, but the pigghet is apparently here to stay!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0