Hahahah memories...

Tog fram mina gamla böcker från 6-9an, shit vad bra betyg jag fick då jämfört med nu!

Iaf, hittade mina gamla böcker från 6an och 7an, allas böcker i min klass var nerklottrade då, det är helt absurt asså.. Och alla skrev på varandras! Kolla bara mina...





Haha, folk som inte tyckte om mina snygga "idoler" gillade att skriva att dom sög..
måste man ju bara stryka över de och skriva det hårdaste man kan att dom äger!


"One tree hill for lajf<3"




Naaaaw, det syns typ inget men Tamara hade skrivit en jättefin text på mina bok..
Roligt att hon fick ett sådant vackert svar tillbaka: Detsamma till dig, Tamara!


Som sagt, alla kladdade på allas.. Tex; jag tyckte att Josh Henderson var såååå snyyyyg
och jag älskade hans blåa och gröna ögon vilket det inte var alla som tyckte..


Hhahaha, tydligen tyckte jag och fanny om att promonera..


Långt och keligt inlägg? Inte för mig inte, älskar att kolla på sånna här gamla saker och komma ihåg massa grejer!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0