Min första försovning..

Vaknade, kollade klockan som stod på 09.29! SHIT! Börjar ju halv 10!

Kastade mig upp ur sängen och började sen gråta lite smått för min hals gjorde så ont, den är typ helt igenomproppad! :o Struntade i att gå till skolan då, feber på det är ju super (y)
Så har druckit två stora koppar med skollhet choklad, hjälpte ju väldigt mycket.. Har inte kunnat äta något, eller  jo! Åt en plopp, nyttig som jag är :)

Sitter nu och kollar på mitt hår; äcklig utväxt, typ gult hår (!?) och luggen och så sliten att jag har lust att gå ut o lägga mig på gräsmattan och dö...

Slänger med ett par bilder från Thailand -09, extensions med olika färger - LOVE IT



Jenny är väldigt serriös på dom bilderna, ja...






Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0