Onödigt men nödigt inlägg

Men gör det för mina kära men sjuka kompis Tamara, som ligger hemma med sjukdom :(

Just nu ligger jag och funderar på att sova, har riktigt ont i halsen, mår illa, huvudet sprängs snart på mig så de kanske skulle kunna vara lite smart... men annars är allt toppen!

Informerar nu alla att Tamaras mamma just gav henne te! snäll mamma där ja.. min mamma är också snäll, hon ska ge mig varm choklad imonbitti.. PÅ SÄNGEN! Jaha, deni!

miss you best friend♥








Ja te volim, ti si slatka♥

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: tamsaaann <3

aaww, sweeetie!

saknar diiigg :(((

men snart så syyynss vi, at least i hope! :o

puusss my loovee! <3<3

2011-04-06 @ 23:43:43

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0