PÅSKLOV!

LOVE IT
Äntligen asså, orkar verkligen inte mer skola just nu... Okej, plugg ändå men skit i det ;)

Stack ner till stan efter skolan med Tamara, historiaprov idag också... När det var en halvtimme kvar var jag fortfarande fråga 1 x'd så nu hoppas jag verkligen att han överser att jag har skrivit skitdåligt  på dom två sista sidorna, skrev 2,5 sida/4 sidor på första frågan x'd Menmen, det får bli bra!

Köpte en uuuuubersöt bh!
Mamma kom hem från Köpenhamn idag med, fick min tröja också! Och en sån där solglasögonsgrej :p Ska beställa lite mer nu!




MYCKET
finare iverkligheten men jag väljer att inte visa de...


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0