En dag kvar...

Sen är det lov! :D Hur gott låter inte det!?

Ska göra iordning min blogg på lovet och plugga massa ;) Sedan får vi se vad som händer mer :) Kanske planerat söndagen och måndagen, annars blir det nog bara att ta det lugnt och plugga till nk-provet som jag måste få så sjuuuuukt bra betyg på!
Gjorde btw matteprovet idag, gick väl helt okej faktiskt (vilket är fruktansvärt bra för att vara mig :))

Nu ska jag läsa igenom mina franskaglosor några gånger, om typ en timme ska jag med Fanny till hennes lillasysters musikal elr vad det nu var.. Whatever, allt blir roligt när Fanny är med! :D


Älskar den här bilden för mycket för att inte dela med mig
av den ett par tusen ggr!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0