Söndag, gud vilken underbar dag!

slappdag,fintväder,liiiiteplugg,criminalminds&marabou!

Vaknade (som igår också) till riktigt kanonväder! Klarblå himmel och fågelkvitter, låg kvar typ i tio min bara för att få lyssn på kvittret.. Riktigt påskväder tycker jag (jag har starka minnen från gamla påskar att det har varit fint väder, lite småkyligt, ingen snö, nakna trä och jag o fanny och massa andra små påskkärrningar! Och såklart påskris!)




Jag har också skrivit i
allt i min nya kalender, ganska nöjd faktiskt..
(brukar faktiskt inte få till det så bra som jag fick det nu, jag har absolut inte fått min mammas sida och familjens konst-gener, absolut pappas...)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0