220111

1 vecka tills jag är 17, 2 veckor tills Fanny är 17! (y)

Bara en vecka kvar, sen är jag ett år äldre!
Igår var jag hos Alice med henne och Fanny, typ lite födelsemiddag för mig! Finfina presenter, goooood mat och kortspel blandat med mycket flum gjorde kvällen till vääääärldens bästa!
Kom hem väldigt tidigt igår, strax efter 11. Både jag och Fanny var så trötta att vi knappt sa något på hela cykelturen hem x'd

Idag ska jag inte göra spc mkt förutom att äta mig feeeeet på marrängswisch ((som jag ska tvinga pappa att köpa sen)) och plugga in engelska-, italienska-glosor och ordförtåelse.. Ska kanske börja pugga lite på historian också.. Kolla filmer också, känns som om det var skitlängesen jag såg en riktig film, inte one tree hill som jag ser varje kväll utan en riktig film (okej, dum som jag är kom jag på att vi såg film igår på svenskan och en till på franskan xD) så det blir nog lite film med ;)

Thomas Sabo-berlock, choklad, mer choklad och ett linne



Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0