Dagens Elin-quote!

Ingen franska, mycket rast, det fixar jag o Elin lätt! Fram med nycklarna (mina nycklar måste det vara! Inte Elins, inte mitt pennfack och inte ett suddigum.. Varför blir det så mycket roligare när man vet att saken man kastar kan gå sönder? :o) Iaf, fotboll with the keys (y)
När vi står där och sparkar och håller på så kommer vår vaktmästare (vars jag inte har en aning om hur man stavar xD)..

Elin; Hej (namnet)!! (detta säger hon sjukt högt också)
Vaktmästaren; Hej flickor! Vad gör ni?
Elin; Ehm.. vi... vi tittar på varandra!

Jag håller på att dö av skratt så och så fort han går iväg så ramlar jag ihop i en skethög (pappas ord) och får ingen luft så mycket som jag skrattar xD

Och sen!
Elin: Hon har berättat mycket detaljerat!
Han; Vadå detaljerat?
Elin; Aa asså, att du tände ljus och sånt! Jag vet ju inte om ni gjorde något eller så..

HAHAHHAHAHHA så sjukt kul i den stunden! ;)


Elin är lite speciell hon asså..♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0