Fått väldigt mycket gjort idag ja..

Jo tjena!
Kollat på fyra filmer iaf ;)

Dirty Dancing (FAVORIT!) inatt såg jag den
Step up, såg även den inatt
Grease (FAVORIT!)
Grease 2 (fy fasen vad dålig.. hade glömt av hur himla dålig den var!)

Ska sätta mig och gå igenom alla hundrafemtiotusensexhundrasjuttioåttamiljonersexhundratrettitusenfemhundraåttisex glosor jag har -.-
Engelska - tisdag (usch vad många det är!)
Italienska - onsdag (okej, inte så himla många)
Svenska (?) - onsdag (himla ordförståelse eller vad faän det var -.-)

Imon slutar jag tidigt, så jag har lite tid att plugga och kanske bara ta det lite lugnt (för det har jag ju absolut inte gjort i helgen!)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Beverly hills 90210 :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0