Gud vad tråkig jag är!

Shit vad tråkig jag har varit dom senaste dagarna!
Jag har bara legat framför tvn o datan o pluggat o kollat skidor (shit vad insatt jag har blivit! :o) Men det blir nog bättre när skolan drar igång igen, mer plugg också :s Varför är det alltid så att när man har som mest att göra i skolan så har man som mest att göra privat också?

Så idag har jag gjort detta;
• sovit (fööööööör länge -.-)
• kollat one tree hill
• lyssnat musik
• funderat...
• kollat skidor
• lagt in musik på mobilen
• pluggat
• varit med Fanny (♥)

För mycket funderingar blev det idag känner jag :s Naiv som jag är :/ Tror på allt som folk säger men sen visar det säg att man säger det till typ alla o sånt.. Men nu ska vi inte vara sura! Nu ska vi vara goa och glada på detta bygget! (Något jag har fått från Big Brother xD)

Imon ska jag till ikea med my family! (y)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0