Historiaplugg, ABBA-musik & snart Fanny-time

Sitter och försöker trycka in all historia i mitt huvud, prov imon..
Fick världens craving efter ABBA innan så nu sitter jag och lyssnar på Thankyou for the music ;) Najs, jag vet..

Deppig att jag inte hann eller orkade ner till Wonder- och Marina-rean innan :s Men ska till Falkenberg på måndag, Girl next door brevid salongen (y)
Om en stund kommer Fannis in och vi ska göra klart vår italienska, får nog schasa ut henne lite tidigt idag så jag kanske kan få G imon..?

Söta vart jag och Tamara innan naturkunskapen..



Lite äkta såg det ju faktiskt ut..
Det blir lätt så här när man är spänd och väntar på
provresultat..


Behöver jag verkligen säga något mer än att Tamara & Elin
skulle plugga fett mycket idag..!?


PS. G på naturkunskapen! (y)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0