Killarna är fördelade! (y)

FICK ÄNTLIGEN MIN ÄLSKADE BRAD PITT! :D

Jag o Jenny har bbråkat om honom ett tag, båda vill ju ha honom.. Men igår fick jag honom! :D Hotade med att ta Alex Pettyfer och då kom vi överrens; Jag får Brad, Jenny får Alex! (y) Bara för att båda två är så sjuuuuukt otroliiiiiigt kära i oss ;) Nej men töntiga får man faktiskt vara tkr jag ;)



Visst, Alex Pettyfer är väldigt snygg men han går ju inte att jämföra med Brad Pitt när han var med i Troja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Jenny

Han är bara din i Troja:) <3

2011-01-07 @ 22:27:18
URL: http://jennyys.webblogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0