My biggest problem right now..

My biggest problem now (förutom att jag suger i skolan..) - Mitt hår!

Det är gul/grönt med en mastodont äcklig utväxt (mitt hår växer tydligen ganska fort! :o).. Så depp är jag nu :s Funderar allvarligt på att färga det i nån annan färg, blont funkar inte för mig på vintern.. Men sen om man färgar det brunt så ska jag ju få tillbaka det till blont till våren/sommaren och det går absolut inte! Det skulle ta för mycket skada på håret, det är redan för skadat..


Sjuktfint är det egentligen med chokladbrunt hår men jag
kommer aldrig glömma när jag hade den fruktansvärt fula
hårfärgen, när jag var brunett :s Vi försökte fixa det med
lite ljusa slingor, för att få det att inte se så sjukt mörkt
ut men det blev mörkbrunt med guldiga, hemska slingor i..
Så jag kommer nog aldrig mer att färga det så här mörkt.


Önskar att jag hade den här hårfärgen, egentligen hela
Mary-Kates hår men jag hade faktiskt nöjt mig med färgen ;)
Vad kan man kalla den för? Lite askblont med blonda inslag kanske?
Jag sitter här och försöker verkligen att komma på vem jag tänker
på! Jag tror att det finns någon som typ känner som har den här hårfärgen..
Men kan verkligen inte komma på vem! :o
Ska kolla med min moster ifall det finns en chans att man
kanske han blanda ihop en färg eller ett par färger
så det blir något häromkring (a)


Det finns väl inte en människa som inte skulle hålla
med mig om jag skulle säga att den här färgen
är så sjukt snygg!? Färgen skulle jag nog kalla
för lite mörk-askblont? :) Fast ändå tror jag inte att
jag skulle våga gå så här mörkt xD På sommaren har
jag ganska blont hår, så jag skulle nog inte trivas i den
här färgen :s Fast den är så SJUKT snygg! Lauren Conrad
måste (tsm med Mary Kate) ha det mest perfekta håret asså!


Detta är ju verkligen askblont!
Skitfint! Isabelle passar bättre i den
här blonda färgen en den platinablonda
som jag på något sätt fortfarande tycker
är snygg xD Fattar inte riktigt hur jag
kan tycka det men..
Iaf, Det är en pytteliten aning mörkare än
Lauren Conrads hår tror jag men det ser bättre
ut på något sätt xD

Nej jag vet verkligen inte hur jag ska göra! Får fundera på det ett tag..
Men jag måste verkligen få något gjort.


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0