Some questions!



1. Nej det har jag inte:)
2. Ja det gör jag, jag går samhäll/ekonomi-linjen på Pederskrivares skolan (PS)
i Varberg.
3. Jag är 158,5 cm lång :p Ganska kort ;)


Jag läser mina kompisars bloggar mest; Fannys blogg Alices blogg & Elins blogg.
Sen läser jag också Mogis blogg, Marias blogg (fast inte så mycket längre, läste den mest när hon bodde i Italien) och ibland Stina Lee's & Kenzas.

Jag har inget spc jag tycker ska vara med i en bra blogg, men en bra blogg ska vara personlig tycker jag och man ska skriva på ett personligt sett. Man ska inte bry sig om vad andra skriver i sina bloggar, man ska skriva personligt och enligt sina egna tankar.

Nja, sådär är den tycker jag. Den kanske inte är den roligaste att läsa eftersom jag inte har några speciella fritidsintressen jag håller på med som fotboll eller sånt, jag är mest med kompisar på fritiden (Ska börja träna snart också!!!) men den är ju ganska personlig så...


Nästa torsdag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men på kvällen ska jag vara med en mycket speciell person! Hon är heter Fanny Arvidsson och hon är min bästaste kompis i hela världen! Hon är den sötaste, roligaste och bästaste i hela världen och på en skala är hon nog 19 ;))

Den coolaste personen som bor fem meter ifrån mig måste nog vara... Emmie? (kom på en ännu roligare person men vågar inte skriva det xD)

ÄLSKAR DIN BLOGG OCKSÅ!!!!♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0