Un long dimanche de fiançailles

Den franska filmen Un long dimanche de fiançailles (En väldigt lång förlovning) kollade vi på franskan i fredags!

Känslig som jag är, alltid varit och kommer alltid att vara så fick jag verkligen kämpa för att inte börja gråta ett par ggr (a) Filmen var ju inte spc bra tycker jag men det var själva storyn som var så sjukt vacker, älskar sånna här filmer när alla tycker att det är onödigt, hopplöst och att det aldrig kommer att gå men att hoppet fortfarande brinner! Har sett ett par sånna här filmer (tex. Changeling) och älskar verkligen den här sorts storyn! Jag gillar att tänka att det inte är hopplöst så det kommer väl därifrån antar jag :p
Sedan är jag, har alltid varit och kommer alltid att vara svag för kärlekshistorier, älskar verkligen reunions!

Så jag var tvungen att lägga ut den sista scenen som faktiskt avslöjar syftet med hela filmen men ändå, tycker att ni ska se den ifall ni gillar sånna filmer som jag; hoppfulla med mycket kärlek!
Dock varnar jag er: leta upp den svenska texten, det är fett jobbigt att sitta och kolla på filmen med franskt tal och engelsk text -.- fattade inte den första biten :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0