Big brother

Just nu är typ big brother ljuspunkten på min dag... +morgonarna hos mig, vaknar vid 8 varje dag (annars halv 7 så what a change!) av fååågelkvitter...♥ Okej, tillslut går alarmet och förstör allt de hela (sånt där äckligt alarmljud kan verkligen förstöra heeeela min dag...)
Sitter varje kväll med lillasyster nere i soffan, helt knäpptyst överallt för utan tv:n och oss som pratar om hur snygga Nicky (Jennys människa), Martin (min människa) och Patrik (bådas människa?) är.. Vi har också bildat en grupp - den vi inte gillar är Roza och det blommande paret borde vara Martin och Rebecca Sara!

Imon börjar jag 1 med franska och sedan har jag historia till 4, sjuuuukt skönt! Tror nog jag klarar det? Om inte mitt alarm är extra elakt imon och förstör min dag...


Börjar bli riktigt bra på att göra inbakade flätor!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0