Fredag

Det jag har ätit idag; en daim.
OCH NU SKA JAG BERÄTTA VARFÖR!

Jag har svårt att äta på morgonen så därför åt jag inte imorse som typ alla andra dagar.
Efter första lektionen får vi veta att vi inte har idrott och därför har vi 2 timmars hål. Jag och Elin tänker direkt: WILLYS! Äcklig soppa i maten.. Därför går vi till Willys för att köpa yougurt med musli i locket, vad tror ni är slut när vi kommer fram!? Jo, yougurten.. Då tänker vi att vi kan kolla i kiosken för där brukar dom ha det så vi går dit. Såklart är detta typ den enda dagen som det inte finns.. Så vi går till hus 9 kiosk och där är det med slut, så nästa stopp blir Willys igen!

1. Yougurten är slut.
2. Den kalla fantan är slut.
3. Det finns inte en festis i hela affären.
4. Vitlöksbaguetterna är slut.
Så det blev tillslut varsin diam!

Vad skulle egentligen en skoldag med Elin vara utan massa egobilder!?




Mitt i en gäsp!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0