kanske skulle börja packa..

Tänkte lägga mig tidigt idag, I guess that moment is gone.

Sprang in till Fanny och Alice och Lina en stund innan, skulle egentligen dragit ut men halvvägs in i Criminal minds-avsnittet låg typ alla som döda fiskar i soffan och på golvet.. Självklart lyckas vi missa första kvarten på Big brother (I'm killing myself over it...) men jag fick gå in till moi sen, kom på att jag inte packat (a)
Kom också på såklart att mina plånbok fortfarande var hos Tamara.. Den stackars sjuklingen tvingades ner och ge mig den medans jag stressade i kylan på min cykel med världens finaste låt spelandes i mina öron.

Anyway, imorgon bär det av mot Helsingborg! Seven o'clock -.- Shit vad jag inte kommer klara att gå upp klockan 7! Kommer säkert att blogga någon gång, men jag har fortfarande inte fattat hur man lägger in bilder från iphone (HELP ME PLEASE!?)

Älskar bilden

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0