Mini-måndag

Sitter och kollar på reprisen av one tree hill nu, ska plugga franska och nk snart...

Är det bara jag eller är inte Jamie lika söt som innan?
Han har ju blivit äldre och.. vad ska man säga? Jag tycker inte om "hans sätt att vara" längre, i säsong 5 typ var han ju hur söt som helst, men sen började dom lägga in massa tråkigheter så han blev så... kaxig på nått sätt?
Nej jag vet inte, det kan ju vara att jag inte tänker rätt nu för tiden ;p

Säsong 5






Den sista bilden är sååå lik min granne, bara för att det är så sjukt intressant att veta...

Säsong 8






Ps,
älskar denna bilden!
Ps2, jag vill att Chase ska vara tsm med Alex, inte med Mia!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0