24,8 FUCKING GRADER!

HUR VARMT UTE SOM HELST!
Alla i min klass höll typ på att dö av värme när vi vid två, halv tre (då det är varmast på dagen...) gick ut i den gassande solen och kollade på löv... Men hellre det än att sitta inne i salen och ruttna :)

När jag kom hem kollade jag på termometern: 24,8 GRADER I SKUGGEN! Gissa om jag bara stod och gapade, sedan kastade jag på mig bikini och gick ut och la mig i trädgården med min engelskabok (som jag, med ett sånt här litet fint btw, snart har läst ut!), hoppas på att en knapp timme ska ha haft någon slags effekt på mig nu :)

Nu sitter jag och slavar över min franska som jag faktiskt tycker blir helt okej nu, tog min gamla franska uppsats (när du läst hit så kommer du tycka att jag fuskar lite men kolla vidare...) och gjorde om den :) (SE! Inget fusk här inte!) Marie Antoinette är väl intressant att lära sig om, va?

USCK SÅ BRUN JAG SKA BLI I ÅR!
Brunare än efter förra sommarens Grekland-resa...


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0