9 maj 2011

Home from the town!

USCH
vad dåligt det började... Detta var min cykeltur på 40 min;
PS ---> Hem (breared)
Hem ---> Almers
Almers ---> Hem
Hem ---> PS
Glömde plånboken hemma, när jag kommit hem upptäcker jag att jag har glömt nycklarna i min jacka (som är i tamaras skåp), bort till Almers för att hämta Jennys nycklar, hem, tillbaks för att lämna dom, till PS för att åka till stan med Tamara... Gissa hur trött, varm och arg jag var när jag kommer tillbaka till skolan!?

Fick iaf köpt present till mamma (köper alltid annars presenter i sista minuten typ..) så vi får hoppas att hon blir nöjd nu :)
Nu funderar jag på att skriva klart min franska och svenska...


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0