USCH

USCH vad dåligt jag mår nu! Har huuuur ont i magen som helst, inte så att jag är sjuk men jag är typ orolig inför något? Antagligen det nationella provet i engelska som ska göras imon (och jag som aldrig blir nervös för engelskaprov...)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske sova ? Men kommer inte kunna sova för mitt magondande..
Utvecklingssamtal imon också, kill me slowly pleeeeease, tänk om han säger att jag är den sämsta eleven nån någonsin har sett på skolan och att jag måste gå om 1an hundra gånger om!? Okej, det värsta han kan säga är att jag fått IG på två prov och att jag inte kommer få MVG i dom kurserna men vem trodde det liksom? Så det kommer nog gå finfint :)


HAHAHAHAHAHA, Water för Elephants? Dom som gör dagens
nutids-kryss är verkligen riktiga hejare på översättningar, det tycker
iaf jag och tamara :)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0