Efter jul-skoldiscot ;)

Discot blev en succé! :D

Vi fick in typ 10 tusen spänn elr något :p Jag gick typ runt lite, sålde lotter och lite sånt :)

Men sedan på vägen hem så råkade jag (klant som jag är :p) köra på en sten med cykeln och på något konstigt sett så lyckades jag vrida elr göra något med foten så det kändes som om hälsenan typ skulle gå av :o Men det gjorde den inte ;) Det kändes lite bättre efter en stund men det värkte lite och gjorde ont när jag rörde foten.
Sedan när jag kom hem och tog av mig skorna så kunde jag knappt gå! :o
Det gjorde så satans ont att jag höll på att börja gråta! Så nu har mamma lindat den och jag har ont i foten :/ Och jag vet inte ifall jag kan åka till stan imon med Fanny och Alice, jag kan ju inte gå runt på stan helt hallt :s
Så jag hoppas verkligen att den är bättre tills imon! :) Annars vet jag inte vad jag gör -.-


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0